cine detine huawei

Despre Huawei am tot discutat – a avut o crestere exponentiala si continua inca sa se dezvolte si sa castige si mai mult teren pe pietele pe care este prezent. Conform Forbes Romania, Huawei isi mentine inca pozitia de al doilea cel mai mare brand de smartphone-uri din lume, asta dupa ce a inregistrat vanzari record in 2019. Este in procesul de a lansa propriul sistem de operare, asta dupa ce SUA a interzis orice colaborare cu acest furnizor, iar modelele de telefoane ne lasa cu gura cascata, cu fiecare noua generatie aparuta. Pentru ca vrem sa cunosti cat mai bine aceasta companie, am pregatit o fisa cu toate detaliile. Check it out!

Fisa de furnizor:

  • An infiintare companie: 15 septembrie 1987, cu sediul in Shenzhen, Republica Populara Chineza
  • Cine detine compania: compania a fost infiintata de antreprenorul chinez Ren Zhengfei
  • In cate tari este prezent: Huawei isi desfasoara activitatea in peste 140 de tari, in Romania este prezent inca din 2003. Cele mai mari vanzari vin din regiunile China, Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
  • Cele mai noi modele de telefoane: dupa ce in 2019 a vandut mai bine de 240 de milioane de smartphone-uri la nivel global, Huawei se reinventeaza de fiecare data. Modelele recente lansate sunt: Huawei P30 Pro, Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate XS (pliabil), seria P40 si Mate 40.
  • Sistem de operare: Huawei si-a dezvoltat propriul sistem de operare, denumit Harmony OS (sau Hongmeng in chineza), pe care l-a prezentat deja anul trecut, in luna august. Ulterior, a fost inregistrat in cel putin 9 tari si in cadrul UE.
  • Fun fact: angajatii companiei beneficiaza de actiuni ce fac parte din remuneratia lunara, acestea putand fi vandute dupa incetarea activitatii.

cine detine huawei

In plus, Huawei sustine in mod activ dezvoltatorii din intreaga lume pentru a-i ajuta pe acestia sa creeze aplicatii care sa ofere cele mai tari experiente. Furnizorul investeste permanent in inovatie si tehnologie (5G, AI, AR, VR), iar feedback-ul pozitiv din partea consumatorilor nu a intarziat sa apara. In 2019, Huawei a inregistrat o crestere de 11% fata de anul precedent in ceea ce priveste aprecierea brandului de catre clienti, fiind descris ca un brand elegant, inovator si vibrant.