Politica de retur

Pentru produsele achizitionate on-line sau telefonic:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca se constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.

 

 

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii sau produsele primite deteriorate, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Produsele nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate accesoriile si documentele (manual de utilizare, soft, etc., doar daca este cazul). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii contravalorii, iar Lerato.ro nu poate fi facuta raspunzatoare.

Lerato.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de Lerato.ro. De asemenea, in cazul in care produsul a fost achizitionat in cadrul unei promotii ce presupune achizitionarea unui numar de produse pentru a primi un produs cadou, in cazul returnarii unuia dintre produse se va retine contravaloarea produsului oferit cadou. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea (curierat rapid - preferabil Cargus pentru o procesare cat mai rapida). Produsele nu se vor returna cu Posta Romana.

Aceasta lege este valabila NUMAI pentru Personele Fizice. Persoanele Juridice nu pot invoca acest motiv in vederea returnarii marfii. Produsele se pot returna de catre o Persoana Juridica numai daca exista incheiat un contract de distributie intre cele doua parti, sau au fost stabilite alte intelegeri.

 

 

Procedura de returnare:

In cazul in care se doreste returnarea unui produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

1. Trimiteti o cerere SCRISA pe mail: vanzari@lerato.ro care sa contina urmatoarele date:

Numele si Prenumele pe care a fost facuta comanda. (ID comanda, adresa email, etc.)

Adresa de livrare (pentru ridicarea produsului de catre curier)

Numar de telefon de contact

Numele si pretul produsului care a fost cumparat si pentru care se doreste returul (asa cum este trecut pe siteul www.lerato.ro)

Data primirii produsului

Cont bancar in format IBAN, numele bancii si al titularului pentru transferul banilor

2. In cel mai scurt timp posibil va vom contacta si vi se va atribui un numar RMA de inregistrare al cererii de retur, numar ce trebuie inscris OBLIGATORIU pe ambalajul coletului.

3. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite si o copie dupa dovada platii (factura). Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie / plic, in mod separate de cutia produsului.

4. Dupa ce au fost efectuati acesti pasi, un curier va veni la adresa indicata de cumparator pentru a ridica produsul. Produsul va ajunge astfel la sediul Lerato.ro in cel mai scurt timp.

5. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care se expediaza coletul cu plata la destinatie, Lerato.ro va fi nevoita sa factureze contravaloarea transportului, plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul, suma ce se va scadea din valoarea de returnat.

6. Dupa primirea coletului, in MAXIM 30 de zile va fi returnata contravaloarea produselor prin transfer bancar.

 

 

• Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la adresa: vanzari@lerato.ro

 

 

Va multumim !

Loading...