Achizitii SEAP





Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SEAP, care e controlata si reglementata de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR).


Toate produsele comercializate de catre lerato.ro sunt disponibile pentru achizitie publica si prin platforma SEAP.


Pentru a demara procesul de achizitie, va rugam sa urmariti pasii urmatori:


  • In primul rand, plasati o comanda normala pe site-ul nostru, parcurgand toate etapele de achizitie, iar in comentariu sa precizati ca doriti procurarea produselor prin platforma SEAP. Acest pas este necesar pentru rezervarea produselor, respectiv pentru ca noi sa stim modelul si cantitatile exacte pe care doriti sa le achizitionati. 

            Comentariul poate fi denumit astfel: “SEAP".

  • In scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.
  • Dupa confirmarea telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.
  • Va vom informa telefonic si pe email cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.
  • Ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii dumneavoastra.


Discută cu noi

Ce canal preferi pentru chat?

Messenger
(021) 555 22 55 (L-V: 09-18, S: 10-14)
Contact